7 Şubat 2020 Cuma

İnsan olmak doğmak çok zor üstad .Minicik bir bebek büyümek için yaşam standartlarına göre ve dünya yılına göre yüz yıl içinde, yetmiş beş yıl maksimum süreli ve onsekiz yıllıda," bir beyin "beyin yaşını ifade eder.  Bu demek oluyorki onsekiz yıl da beyni bir yaş alıyor ve ikinci onsekiz yılda ise beyni iki yaşına girmiş olur ve üçüncü onsekiz yılda beyni olgunlaşmış olur ancak ve  insan oğlunun buda çok zor zahmet büyüdüğü geliştiğini açıklıyor bbizlere .100 yıllık zaman diliminin se maksimum 75 yılını yaşıyabiliyor yani yarısı 50 yıl kalan 50 yıllı kullanma şansı çok az peki bu böyle iken tüm evren insansız düşünülebilinir mi ?Münkün değil ..O halde kendinizi sevin ve iyi ayarlayın yıllara dilerim şansınız sağlığınız ömrünüzün sonuna kadar güzel geçer ve 75 yılda geçse  insan olmak zor bir sanatdır ...iyi günler . Şubat 2020 .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder